Middagsfrid erbjuder nu rätter från Urban Deli

25 maj 2023

Middagsfrid har under året lanserat flera nyheter för att ytterligare vässa sitt kunderbjudande. Den senaste nyheten i kunderbjudandet är ett nytt partnerskap med Urban Deli, som innebär att kunderna nu kan välja till restauranglagade rätter från Urban Deli i sin Middagsfridskasse.

Middagsfrid Urban Deli

Med det nya partnerskapet kan kunder som vill lyxa till det få restauranglagade och nästan färdiga rätter från Urban Deli direkt i sin Middagsfridskasse. Rätterna, som erbjuds för två eller fyra personer, är lagade från grunden av Urban Delis kockar, med råvaran i fokus, och kunden själv lägger endast sista handen på måltiden. Samarbetet med Urban Deli är ytterligare ett steg mot att erbjuda Middagsfrids kunder än mer flexibilitet i sina matkassar.

– Urban Deli är kända för sin höga kvalitet och innovativa maträtter, och vi är glada att över att ha dem som partner.  Vårt mål att alltid ge våra kunder den bästa matupplevelsen och det här breddar vårt erbjudande ytterligare, efter att vi redan gjort stora förändringar som vi ser att kunderna uppskattar, säger Malin Wiklander, vd på Middagsfrid.

Rätterna från Urban Deli finns nu som tillval hos Middagsfrid, där kunden kan byta ut sina ordinarie recept mot Urban Delis restauranglagade, välsmakande och enkla maträtter i sina matkassar. Kunderna kommer att kunna välja mellan flera olika maträtter från Urban Deli varje vecka, med både nya och klassiska smaker.

– Middagsfrid är en spännande partner för oss, då vi genom Middagsfrid kan nå ut till en större publik. Vi ser fram emot att kunna leverera våra kocklagade maträtter till fler delar av landet, säger Daniel Seifter, vd på Urban Deli.

Middagsfrid har som mål att alltid ge sina kunder den bästa matupplevelsen, och har ett starkt fokus på att erbjuda hälsosam, näringsrik och god mat som hjälper kunderna att skapa lite godare vanor. Under det senaste året har Middagsfrid vidareutvecklat och förbättrat sitt erbjudande, bland annat med en ny sajt och e-handelsplattform, ny leveranslösning för hemleveranser över en större del av landet, samt utvecklat än mer flexibla, lättlagade och hälsosamma måltidslösningar.

Kategorier: Axfood Middagsfrid