Gå direkt till innehåll

Konsumentkontakt

Välkommen att kontakta oss vid frågor, synpunkter eller reklamationer som rör våra egna varumärken, t ex. Garant och Eldorado, eller andra produkter med avsändaren Axfood.

Hur kan vi hjälpa dig?

1. Produktinformation

För att vi ska kunna reda ut vad som har hänt ber vi dig fylla i så många uppgifter som möjligt. Saknas Axfoods namn på produkten är det inte en av våra egna varor, vänd dig då istället till butiken eller leverantören om kontaktuppgifter står på förpackningen. Vid en reklamation ersätter vi dig för varans värde.

2. Meddelande

0 / 500

3. Kontaktinformation

1. Meddelande

Gäller det en specifik produkt?
0 / 500

2. Kontaktinformation

Kontakta oss vid frågor om våra egna märkesvaror

Kontaktformulär: Använd kontaktformulär ovan. Saknar du vissa uppgifter går det bra att lämna fältet tomt. Vi besvarar ditt ärende inom 2 vardagar.

Chatt: Klicka på fliken till höger för att börja chatta, om fliken inte är där är chatten stängd. Vi besvarar endast frågor kring Axfoods egna märkesvaror.

Det går även bra ett mejla till oss via e-postadressen konsument@axfood.se eller ringa oss via telefon 0771-87 67 70 (öppet helgfria vardagar kl. 10-15, dag före helgdag kl. 10-12).

Telefon Axfood växel vid övriga ärenden: 08-553 990 00

Företagsinköp: Om ditt ärende gäller företagsinköp av varor hos Dagab (tidigare Axfood Närlivs), vänligen använd kontaktformulär här.

Lediga jobb: Om ditt ärende gäller förfrågningar kring jobb inom Axfood, vänligen besök våra Karriärsidor här.