Gå direkt till innehåll

Konsumentkontakt

Välkommen att kontakta oss vid frågor, synpunkter eller reklamationer som rör våra egna varumärken (EMV), t ex. Garant och Eldorado, eller andra produkter med avsändaren Axfood.

Hur kan vi hjälpa dig?

1. Produktinformation

För att vi ska kunna reda ut vad som har hänt ber vi dig fylla i så många uppgifter som möjligt. Saknas Axfoods namn på produkten är det inte en av våra egna varor, vänd dig då istället till butiken eller leverantören om kontaktuppgifter står på förpackningen.

2. Meddelande

0 / 500

3. Kontaktinformation

1. Meddelande

Gäller det en specifik produkt?
0 / 500

2. Kontaktinformation

Kontaktuppgifter

Chatt: Klicka på fliken till höger för att börja chatta, om fliken inte är där är chatten stängd. Vi besvarar endast frågor kring Axfoods egna märkesvaror.

E-post: konsument@axfood.se (använd gärna kontaktformulär ovan)

Telefon Konsumentkontakt: 0771-87 67 70 (öppet helgfria vardagar kl. 10-15, dag före helgdag 9-11)

Adress: Axfood AB, Konsumentkontakt, 107 69 Stockholm

Telefon Axfood växel: 08-553 990 00 (vid övriga ärenden)

Företagsinköp: Om ditt ärende gäller företagsinköp av varor hos Dagab (tidigare Axfood Närlivs), vänligen använd kontaktformulär här.

Lediga jobb/förfrågningar: Om ditt ärende gäller förfrågningar kring jobb inom Axfood, vänligen besök våra Karriärsidor här.