Gå direkt till innehåll

Konsumentkontakt

Vi hjälper dig vid frågor eller reklamationer kring våra egna märkesvaror.

Hur kan vi hjälpa dig?

1. Produktinformation

För att vi ska kunna reklamera varan och reda ut vad som hänt behöver vi uppgifter som står på förpackningen. Saknas uppgifterna kan vi tyvärr inte reklamera varan. Vid reklamation av felaktig vara ersätter vi dig för varans värde, oftast genom en SMS-värdekod. Om det inte står Axfood på varan går du tillbaka till butiken eller kontaktar leverantören om deras kontaktuppgifter står på förpackningen.

2. Meddelande

0 / 500

3. Kontaktinformation

1. Meddelande

Gäller det en specifik produkt?
0 / 500

2. Kontaktinformation

Fyll i kontaktformulär ovan vid reklamation eller fråga

Konsumentkontakt kan även besvara enkla produktfrågor via chatt (klicka på fliken till höger på sidan) eller via telefon 0771-87 67 70 (öppet helgfria vardagar kl. 9-12). Tänk på att ha varans förpackning tillgänglig när du kontaktar oss.

Företagsinköp: Om ditt ärende gäller företagsinköp av varor hos Dagab, vänligen klicka här.

Lediga jobb: Om ditt ärende gäller förfrågningar kring jobb inom Axfood, vänligen besök våra Karriärsidor här.

Övriga ärenden: Kontakta Axfoods växel via telefon 08-553 990 00.